Komunikazio printzipioak

Atal honetan ahozko eta ez ahozko komunikazioaren printzipioen buruz itzegingo du.

Hauek dira ahozko komunikazioaren printzipioak: Murriztasuna izan behar da, konbertzazioak ahalik eta laburrenak izaten

-Zehaztasuna izan behar da, ematen dugun informazioa benetazkoa eta aproposena izaten.

-Klaritatea eduki behar da nahi dugun informazioa ematen, zehaztasunakin erlazionatuta.

-Erraztasunez hitz egin behar da, ohikoak diren hitzak erabiltzen.

-Zuzenketarekin hitz zakarrak eta iraingarriak esaten saihestuko dugu. Murriztasuna izan behar da, konbertzazioak ahalik eta laburrenak izaten

-Zehaztasuna izan behar da, ematen dugun informazioa benetazkoa eta aproposena izaten.

-Klaritatea eduki behar da nahi dugun informazioa ematen, zehaztasunakin erlazionatuta.

-Erraztasunez hitz egin behar da, ohikoak diren hitzak erabiltzen.

-Zuzenketarekin hitz zakarrak eta iraingarriak esaten saihestuko dugu.

Ez ahozko komunikazioan beste printzipoak daude. Komunikazioan oso garrantzitsua da entzuten jakitea, horretarako oinarrizko printzipio batzuk eduki behar dira kontuan: Apunteak hartu behar dira beharrezkoak diren momentuetan.

-Bezeroa hitz egiten ari den bitartean ezin diogu moztu.

-Konklusioetara aurreratzen saihestuko gara.

-Besteak esaten dutenaz entzuten kontzentratu egin behar gara.

-Entzumen aktiboaren teknikak praktikatu egin behar dira.

-Rezeptiboki mantendu egin behar dugu.

-Komunikazioari hobetzen dieten erantzunak erabili behar dira.