BEZEROAREN ORIENTAZIOA

Zer da?

Bezeroari jaramon egin eta egon ahal diren arazoak konpondu, gurekin konfiantza ez galtzeko, eta hau egiteko, hurrengo puntuak kontuan izan behar dira:

-Eman behar diogu ahal eta serbitzurik hoberena.

-Lankide guztiak eduki behar dute kontuan, independenteki bezeroari ondo tratatzeko moduak.

-Departamentu egoki bat egoten da bezeroari orientazioa ondo emateko.

Bezeroak lortzeko, esfortzu handiak beharrezkoak dira, horretarako konbentzitzea eta konfiantza irabazi behar da. Lortu diren bezeroak mantentzea gutxiago kostatzen du, gure konfiantza dutelako. Izan ere beti ahalik eta hoberen tratatu behar dituzu Galdu diren bezeroak errekuperatzea esfortzu oso handiak eta kostu altuak ditu, eta ez da beti lortzen.

Bereroen orientazioa egiteko, departamendu bat dago, eta puntu hauek kontuan izan behar dira:

-Deiak, demanden eta eskaeren ardura hartu.

-Salmenten iragarpenak egin.

-Bezero bakoitzeko informazioa ondo arakatu eragozpenak ez sortzeko (bezeroen informazioa ez nahasteko).

-Iradokizunak, kexak eta erreklamazioak atenditu.

-Salmenta-erosketa prozesuen arazoak konpondu, prozesua egokia egiteko.

-Bezeroarekin zerikusirik duen edozein arazoaz arduratu.