Bezeroen tratamendua

Bezeroak lortzeko, esfortzu handiak beharrezkoak dira, horretarako konbentzitzea eta konfiantza irabazi behar da, hoorgatik da garrantzitsua lehenengo inpresio on bat egitea, eroslea langile onak eta serioak garela ikusteko.

Lortu diren bezeroak mantentzea gutxiago kostatzen du, gure konfiantza dutelako, izan ere beti ahalik eta hoberen tratatu behar dituzu, bezeroa baloratuta senti dadin eta lehiakideetara joan ez dadin.

Galdu diren bezeroak errekuperatzea esfortzu oso handiak eta kostu altuak ditu, eta ez da beti lortzen.


Bezeroen orientazioa bezeroen beharrak eta lehentasunak antzeman eta asetzeko jarrera iraunkorra da. Bezeroak bideratzen ditugunean, 3 baldintza hauek betetzen ditugu:

-Ezagutzen ditugu konpainiaren produktu eta zerbitzuen ezaugarriak.

-Bezeroen beharrak eta lehentasunak detektatzen ditugu, horiek asetzeko aukerarik onena bilatuz.

-Bezeroei helarazten dizkiegun abantailak (kostuen murrizketa, diru-sarrerak handitzea, antolakuntzaren hobekuntza, etab.) Eta haien gogobetetasuna neurtzen dugu.

Bezeroa lortzeko, publizitate ona eta irudi ona mantendu behar dugu, eta Klientea denda sartzen denean, tratu ona heman behar zaio, bueltatzeko nahi izateko. Klientea mantentzeko, pos-benta tratu on bat izan behar dugu, klientea gure dendara bueltatzeko eta ez juateko konpetentziarekin. Kliente galdu bat erekuperatzea oso zaia da, horretarako, klientea daukan gure irudia aldatu behar dugu, horretarako publizitaean inbertituko dugu, ikusteko aldatu dugula.

Gure bezeroak oso garrantzitsuak dira guretako, zergatik euren gabe enpresa ezingo zuen aurrera egin. Horregatik, gure irudia eta bezeroaren tratamendua ondo saintzea, konpetentziari ez juateko eta gurekin mantentzeko. Bezeroari tratamendu on bat heman behar zaio, bere lagunekin gure buruz ondo itzegiteko, eta publizitate on batean inbirtitu.

Barne bezeroa zure enpresarekin harremana duen norbait da, nahiz eta produktua erosi edo ez. Enpresa barruan lan egiten duen pertsona bat izan ohi da, hala nola, langileak edo zuzendariak. Barne bezeroek ez dute zertan enpresaren barnekoak izan behar. Barne bezeroa enpresan erosteko teknika batzuk daude, hauek dira guk erabiltzen ditugunak:

-Barne bezeroari gogoratu garrantzitsua dela enpresa barruan, nola bera egiten duen lana enpresa aurrera ateratzen duela.

-Deskontuak eman. Barne bezeroari enpresa saltzen duen produdtuei deskontuak heman.

Bezeroari arreta on bat ematea garrantzitsua da,ongi etorria izan dadin eta gure dendara erostera itzultzeko gogo gehiago izan dezazun, eta hori egiteko, puntu hauek jarraitu behar dira:

-Bezeroaren larruan jartzen jakitea

-Jakin pozik dauden ala ez

-Bere iritzia jakitzea

-Erantzun eta konpondu zure kexak

FAQ (Frequently Asked Questions) maiz egiten diren galderak ingelesezko esamoldearen akronimoa da, horregatik, gai jakin bati buruz dagozkion erantzunekin gehien egiten diren galderen zerrenda da. Erabiltzaileek gunearen funtzionamenduaren inguruan edo prozedura baterako beharrezko urratsen inguruan sor daitezkeen zalantza nagusiak argitzen laguntzeko balio dute. Bezeroen edo erabiltzaileen kezken kudeaketa eraginkorragoa ahalbidetzen duen informazio tresna dira. Horrek denbora aurrezte handia dakar sor daitezkeen arazo konplexuago eta zehatzagoak konpontzeko.

Bezeroen kexak edo erreklamazioak negozio guztietan gertatzen diren egoerak dira. Salmenta prozesuak, bezeroarentzako zerbitzua, bidalketa eta abar … nola ari diren garatzen, enpresek beti aurkituko dituzte bezeroak, arrazoi desberdinak direla eta, erreklamazioa egin behar dutenak. Horregatik, horiek kudeatzeko prest egon behar duzu.

Gaizki bideratutako kexa edo erreklamazioak konpainiarentzat ondorio txarrak izan ditzake. Aipatutako bezeroa ez ezik, bezero horrek bere esperientzia kontatuko du arazoa zabalduz. Hala ere, ondo kudeatutako kexa positiboa da huts posibleak ezagutzearen aldean, baina marka irudi positiboa proiektatuko du eta bezeroarekiko harremana sendotuko du, garrantzitsuak izan daitezen.

Orain, kexak eta erreklamazioak kudeatzeko 7 urrats garrantzitsu azalduko ditugu:

-Berehalakotasuna arazoari aurre egitean: Kexa edo erreklamazioen aurrean, garrantzitsuena azkar jokatzea da eta eraginkortasuna ez delako bezeroa haserretu ez dadin. Erreakzionatzeko gaitasuna eta berehalakotasuna funtsezkoak dira ondorioak gutxitzeko. Egiten ari zaren guztia, behin kexa edo erreklamazioa aurkeztuta, lehentasuna izango da horri aurre egitea.

-Entzun arretaz: Oso garrantzitsua da egiten ari zaren guztia gelditzea eta bezeroaren azalpenak arretaz entzutea. Ezinbestekoa da kexaren xehetasunak ezagutzea eta bezeroak ikustea enpresarentzat bezeroen gogobetetzea% 100ean garrantzitsua dela.

-Erakutsi ulermena: Jakina da “bezeroak beti arrazoi duela” eta horregatik, lehenik, arrazoi duen edo ez, ulermena erakutsi behar diogu eta bezeroari ikusarazi behar diogu arazoa ulertzen duzula eta interesa erakusten duzula kasuarekiko eta laguntzeko hura.

-Barkamena eskatu: Bezeroak benetan arrazoi badu eta bere kexa edo erreklamazioa zilegia bada, beharrezkoa da barkamena eskatu eta inoiz ez dela berriro gertatuko agertzea. Edonork akatsak egin ditzake eta garrantzitsua da enpresak momentu horretan bere alde gizatiarra azaleratzea.

-Bilatu irtenbide bat: Behin aitzakia emanda, irtenbide bat eskaini. Kexa motaren arabera, irtenbideak bata edo bestea izango dira. Saiatu beti bi alderdiak asebetetzen dituen irtenbidea eskaintzen, inguruabarrak kontuan hartuta.

-Ebatzi kexa ahalik eta azkarren: Burutu beharreko irtenbidea bezeroari jakinarazi ondoren, ekin lanari. Zenbat eta lehenago “arazoa” konpondu, orduan eta satisfazio handiagoa izango du bezeroak, kexa aukera bihurtzeko gai izanik.

-Ziurtatu bezeroaren betetzea: Arazoa konpondu ondoren, ez ahaztu bezeroarekin jarraitzea eta ziurtatu pozik dagoela. Konpainiak bere egoeran duen kezka ikusarazteak ondorio positiboak baino ezin ditu izan, ez alferrik galdu.

Klientea gure enpresarentzat garrantzitsua da, beraiei esker enpresak bizirauten dutelako, beraien produktuak eta zerbitzuak klienteei saltzen dituztelako.

Hauek dira klienteak garrantzitsuak diren beste arrazoi batzuk:

-Klientea enpresaren pertsona garrantzitsuena da.

-Enpresa ezin da kliente gabe biziraun.

-Klientea ez da guretaz menpe izan behar, baina guk beraietaz bai.

-Klientea gure errespetua eta atentzioa merezi duena da.

-Klienteak ez dira, ez zenbaki edo zifrarik, baizik eta behar batzuk dituzen pertsonak dira eta horregaitik gure produktuak erosten dituzte, beraien beharrak asetzeko.

-Gure erlazioa klientearekin erlazio komertziala da,erlazioa, bietako betekin nahigabezkoa(insatisfactorio) bada, hautsi egingo da.

Icono de Validado por la comunidad